30.03.2016

sürüklenmemek için bir daşa filan tutunmak ~belki?

ben çok büyük bir kandırıkçıyım ve neyin doğru olduğunu neyin yanlış olduğunu bilmeden sürükleniyorum
otuz mart aydınlanmasıdır bu da -belki.
değildir kesin öyle bir kandırıkçı olmak
sikerler -yoo.

unutmaya başladım. yaşanılanları. ve bu nasıl büyük yeni bir şey bilemen.
ben hiçbir şeyi unutmaz idim.
kesin unutmuyorum he saklıyorum ve BAMBAM diye yüzüme vurulacağı gün gelecek.
çünkü beynim.
kıvrımlarında saklanıyo di mi lan anılar. amk beyni.
bak yine sinirlendim.

hangisi doğru?
bilmiom.

attığın her adım aklıma kazınsın, diyor idi pek sevgili futacı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder