20.12.2013

iğrenç iğrenç davranmayın ya. NEFRET DOLUYUUMMH!!!!!

geçen gün hayatım boyunca hatırlayıp güleceğim bir şeyi yapabilirdim, yapmadım.
geçen gün hayatım boyunca hatırlayıp üzüleceğim bir şeyi yapmayabilirdim, yaptım.

galiba benim tek sorunum zenci olmam.

küçükken daha beyaz tenli olmak isterdim. beyazlık gotiklikti u kno? sonra birden rengim açıldı asdaskd
ciddiyim bak. maskeyle filan bile uğraştım. uğraştığımda açılmadı sonra büyüdükçe açıldı ne biliyim.

küçükken kıvırcık saçlı hadi olmadı dalgalı saçlı olmak isterdim. inanır mısın oldum...... sonra kestire kestire şeklini bozdum.

küçükken biriyle çok arkadaş olmak istediğimde mutlaka olurdum. ama çaba harcayarak değil. bayaa bildiğin denk gelerek. bambaşka şehirdeki biriyle arkadaş olmak isterdim ve sosyal medya buluştururdu bizi.

peki neden artık istediğim şeyler olmuyordu???? BÜTÜN şansımı abuk subuk istekler için mi harcamıştım?

AZZ SONRA. değil.

nerden bileyim.

hoççakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder