2.03.2013

Blogspot kalp Dilara

Şu an nerede o eski günler :( kafasını yaşıyorum canım blogum.
Sırf seninle alakalı da değil. Eskisi gibi neşeli değil hiçbir şey. Evde kalıp hiçbir şey yapmamaya o kadar alıştım ki okula bu hafta içinde sadece bir kere gittim. Onda da ders iptal oldu. Sonra da dedim ki aman dünyayı ben mi kurtarıcam?:SSS pff :S 
Ya çok sıkılıyorum. Zaten bir neden olmasa bile bir kişi olmasa bile sürekli bir şeylere özlem duyan bir insandım şimdi bu özlem somut nedenlere dayanınca çarpı 87451269 oldu. Neyse ki günlerimi özlemözlemözlem şeklinde geçirmiyorum. Günlerimi dizidizidizidizi diye geçiriyorum. amanevdençıkmayayımla geçiriyorum. okulagitmeyeyeyyeyimle geçiriyorum arada da özlemözlem oluyor. Fazla da özlemiyomuşum ya böyle düşününce ahahaha.
Bunun dışında iyi gibi aslında. Yazdıkça her şeyin iyi olduğunu düşünmeye başladım. Valla iyiymişim ben. Mutluluğu yazamıyor insan tamam ama yazmaya gelince birden mutsuz olmak da neyin nesi? Değişken binsandım hep fakat bu değişkenlik keşke bir paragraflık iki dakkalık falan olmayaydı. Konuştukça konuşuyorum. Ya gideyim de dizi izleyeyim düzenimi neden bozuyorum ki tanrı aşkına??? Yazdım o kadar göndereyim. Ben hiç gitmedim sinsice dolanıyorum buralarda.
Bunu yazdıktan sonra da 2009da falan gönderip sonrasında taslaklara kaydettiğim yazıları okudum. özlemözlemözlem oldum haaaaydi bakalıım ahahah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder