16.05.2011

bir insan nasıl olur da yapması gereken bir sürü şey olup da yapmamak için bahaneler düşünürken zamanının tamamını tüketmek suretiyle olduğu yerde kalır? bunu açıkladığım kitabım yakında çıkıyor.

liste hazırlamayı çok seviyorum. her türlü liste hazırlanır. yapılacak, alınacak, market.

mangodan alınan depresyon hırkası mı olurmuş lan diye düşündüğüm şu zamanlarda baharın tam anlamıyla gelmiş olması oh tanrım. yalnız sıcak öyle pek iyi bişey değilmiş. yokluğunda büyütülen şeylerden. yaz sıcaklığı tam olarak geldiğinde kış gelsin yeaa moduna gircem mesela.

ders çalışmak bünyeme ters yemin ediyorum. bıktım ders konusunda yakınmaktan ama gerçekten iğrenç. yine sene başına dönsek yine çalışmam ulan. kendimi biliyorum en azından oh. yalnız şu an yaptığım puanın 80 puan falan fazlasını yapmam gerekiyo fekat bendeki rahatlığa bakınız: hiç çalışmadan bunu yaptıysam çalışırsam ohoo. NE ZAMAN ÇALIŞICAN LAVUK! sene sonu geldi.
YGS öncesi: YGSden sonra sırf LYSye odaklancam akarım valla
YGS sonrası: dinlenmem lazım. azıcık. sonra başlıyorum.
sonrası: okula gitmemeye başladığımda tüm gün benim. (okulu 12de bitmiyomuş gibi yapıyo bak. tüm günmüş. sanki okula gitmediği günler erken kalkabilcek de.)
sonrası: eeh.

bi de sesleniş yapayım.
David Tennant, seninle ciddi düşünüyorum. müsait olduğunuz zamanı bildirirseniz babandan seni istemeye gelicez. çok mutlu oluruz gibi geliyo bana ama du bakalım. öptüm.

canım blogum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder