16.01.2011

Sınavı çok küçümsediğim, "60 küsür gün var daha, o zamana kadar YGS konularını hallederim yağğğ." dediğim günlerden biriydi.

2011 resmen. Alışamadık.
2011den isteklerim.
Üniversiteyi kazanıyım piliz. İyi bi yer olsun yoksa okumam, 1 senem daha gider. Bunun olmasını istemeyiz. 2012 kıyamet falan diyolla zaten. Hadi 2011. Koçumsun.

Ya aslında bu sene kazanmayı sırf kazanamazsam çok takıp kendimi bitireceğimi bildiğimden istiyorum. Yeminle saçlarım beyazlar, dökülür yani. O tarz şeyler olur. Stresten kaşları dökülen insanlar falan vaamış. Şehir efsanesi. Benimkiler şekilli dökülcekse sorun yok. Şekli belirleyebiliyosak oh mis. Şaka bir yana, 1 sene çok bi kayıp değil. Olur yani. Kader. (Yazar bunları kazanamazsa dönüp okuduğunda HE YA demek istediği için yazıyor. Ama gerçekten öyle.)

Kaçmak lazım bu şehirden yov! KAVGA GÜRÜLTÜ VAR HER YERDE!!

İstekler dedik bi tane istek yaptık. O gerçekleşsin daha bir sürü istek parça var. Hallederiz.