17.11.2009

Sonraki sınavdan yüz alırsam...

unut bunu Dilara, böyle bi' şey olmicak tamam mı?
her kötü geçen sınavdan sonra bunu düşündüğünü biliyorum. hayalci bi' insansın tamam ama olmaz yani bu kadarı.
bu gerçeği ne kadar çabuk kabullenirsen senin için o kadar iyi.
lise hayatının ilk ve tek 100ünü geçen sene edebiyattan aldın ve hala bununla böbürleniyosun. bi' de "sonraki sınavdan 100 alırsam" diye düşündüğün sınavların herhangi birinden yanlışlıkla 100 alırsan halimiz nice olur.
bazen de seneler önce ingilizceden aldığın 99'u hatırlatıyosun millete.

-bak bunları da yazmicaktın ya.
+BEN EDEBİYATTAN 100 ALMIŞTIM GEÇEN SENE. EHEHEHHEHE.
-durduramıyosun kendini di mi?
+ingilizcem de...
-sus sus!

yapma.
gittim.

11 yorum:

  1. Fizik 94. Gözlerine birer öpücük kondurdum.

    YanıtlaSil
  2. ehuehueheu:Dhiç 100 alamadım.. Çok bildiğim mantıktan bile 98 almıştm :D bu hocalar 100 vermeye korkuyo

    YanıtlaSil
  3. Bence edebiyattan 100 almakla ne kadar övünsen az. En yüksek notum 88 mi 89 mu öyle bişey. Hayata küstüm. Defolurum o zaman ben.

    YanıtlaSil
  4. ahahaha canım benim:) yerim seni :D

    YanıtlaSil
  5. Recep Hilmi Tufan: niçin? :P
    İkoncan: hayvansın.
    Hayal Meyal & Ainariel: test olduğu için 100 almıştım ben. yoksa yok yani ı-ıh alamazdım :P
    bi dost: bandıra bandıra ye beni :P

    YanıtlaSil
  6. lise hayatinda hic 100 almamis bir insan olarak cani gonulden kutluyorum! ama sonraki sinavdan hic yuz alinmiyo! hos ben oncekinden de almadim!

    YanıtlaSil
  7. :W
    mutlu ayılar sizinle olsun bayım!

    YanıtlaSil
  8. o değil.
    fizik kimya biyoloji matematik hadi tarih falan olsa da yüz alsan tamam.
    her yiğit edebiyattan 100 alamaz bence.
    edebiyat hocaları da çok böbürböbürdür bence.

    YanıtlaSil
  9. vallahi sayenizde seneler sonra bile "edebiyattan yüz almıştım koçum, bunu bilerek konuş benle" şeklinde dolaşıcam, durduramicaksınız :P

    YanıtlaSil
  10. 102 alan tanıyorum edebiyattan. VE BUNU HEP YÜZÜNE VURUCAM .

    YanıtlaSil